Сторете го в "модерните хигиенически бани и омивалници", дело на Макс Ефенбергеръ от Виена (в най-елегантна изработка). Това е "специялитетъ" на неговото заведение за "изработвание метални стоки".
много смисъл виждам в реклами за бани и омивалници. струва ми се, че народонаселението имаме нужда от повече насърчение да ги ползваме. чувството се затвърждава ежедневно... и ме кара да изпитвам носталгия по агитацията: "Мечката се мие чисти в потоците сребристи, има ли за тебе пречка да постъпваш като мечка" ;)
много смисъл виждам в реклами за бани и омивалници. струва ми се, че народонаселението имаме нужда от повече насърчение да ги ползваме. чувството се затвърждава ежедневно... и ме кара да изпитвам носталгия по агитацията: "Мечката се мие чисти в потоците сребристи, има ли за тебе пречка да постъпваш като мечка" ;)
ReplyDelete